Lázadó sötét angyal mindennapjai


Főoldal Fejezetek Szereplők Kövess Kritikák



Dióhéjban

...Amúgy tudom, hogy a rebellious két l, de most már franc fogja megváltoztatni. Történetem egy 17 éves lányról szól, Lucie Jonesról. Öccsével, Felixxel és bátyjával, Ericcel nagyanyjukhoz költöznek, Reycallba, miután szülők híján és nagynénjük eltaszítása miatt utolsó hozzátartozójuk ő maradt. Lucie már az első nap galibába keveredik, ám pár rejtélyes idegen meg is menti őt. Hamar fény derül a hatalmas titokra, természetfeletti lények igenis léteznek, még ha az ember nem is gondolná. Ám a Rend minden halandónak ismeretlen lényt szigorúan kordában tart, ezért félnek ennyire minden új jött-menttől. Kiderül, hogy sokban Lucie sem különbözik a Rend által üldözöttektől, sőt régóta ő is a lista elején szerepel. Egy marék képességekkel megáldott fiatal, a szívtipró természetfeletti, a hajsza a vér szerinti szülők után, rengeteg elfelejtett, felszínre hozott titok és a Rend legyőzése a történet fő célja, melyet bízzunk a fejezetekben kifejlődött sztorira, sikeres-e lesz vagy nem.


Archívum



Kredit

Kód innen, de az átformázása teljes mértékben saját munka.
Díjacska

Úgy tűnik megkaptam életem első díját. Nagyon megvolt a mai "sikerült az életem az érzés", miután befejeztem egy picit túl hosszúra sikeredett blogkritika átolvasását (közös blogra, két aranybogarammal :3) vettem tudomást a díj mivoltáról, így erős következtetéslevonó képességeim rögtön kalkuláltak, és arra jutottam egy genius vagyok, amiért végre befejeztem azt, sőt még efféleképpen kapok virtuális jelzést tettem nagyságáról. (fáradtság most a toppon, határtalan hülyeségem ilyenkor minden létező faktort erősen kiüt)


Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akiknél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról. 

1. Nekem Emma Lambrick adta ide, kinek kihívó egyéniségről tesz élőpéldát blogja, a Clash és Sex Pistols szám idézetnél pedig azonnal sikerült beleszerelmesednem (mármint a történetbe, gondolom tisztázom). Hatalmas köszönet, de tényleg!
2. Most akkor ingerültség nélkül sorolom fel az általam megvélt tehetségeket, kiknek csaknem jut kellő elismerés.
~ Kata Gaál, az ő véleményeket erősen megosztó művével, Gyilkos lelkek tébolyodása
~ Miss Babe, aki elérte, hogy egyetlen 1D fanfictionre képes legyek feliratkozni a meghatározó sablonmentességével és remek fogalmazásával, Jailbird ~ In a New World
~ Amelié, akinek még csodálkozom nincs kiadott könyve, Ice Boy and Fire Girl
~ Melinda Moon, akinek lélegzetállító stílusa még rám is képes volt hatást gyakorolni, Átok
3. Dolgozom rajta.


Newer Post
Older Post