Lázadó sötét angyal mindennapjai


Főoldal Fejezetek Szereplők Kövess Kritikák



Dióhéjban

...Amúgy tudom, hogy a rebellious két l, de most már franc fogja megváltoztatni. Történetem egy 17 éves lányról szól, Lucie Jonesról. Öccsével, Felixxel és bátyjával, Ericcel nagyanyjukhoz költöznek, Reycallba, miután szülők híján és nagynénjük eltaszítása miatt utolsó hozzátartozójuk ő maradt. Lucie már az első nap galibába keveredik, ám pár rejtélyes idegen meg is menti őt. Hamar fény derül a hatalmas titokra, természetfeletti lények igenis léteznek, még ha az ember nem is gondolná. Ám a Rend minden halandónak ismeretlen lényt szigorúan kordában tart, ezért félnek ennyire minden új jött-menttől. Kiderül, hogy sokban Lucie sem különbözik a Rend által üldözöttektől, sőt régóta ő is a lista elején szerepel. Egy marék képességekkel megáldott fiatal, a szívtipró természetfeletti, a hajsza a vér szerinti szülők után, rengeteg elfelejtett, felszínre hozott titok és a Rend legyőzése a történet fő célja, melyet bízzunk a fejezetekben kifejlődött sztorira, sikeres-e lesz vagy nem.


Archívum



Kredit

Kód innen, de az átformázása teljes mértékben saját munka.
1. évad 13. rész - "Lépést tartani a sodródó árral"

Kell egy perc - na jó kettő - oké, három. Immáron 11 követőt tudhat a blog magának, több mint 2300 megtekintést és a napi statisztika számai sem csúsztak 20 alá. Először sokk alatt voltam, majd mikor feleszméltem kitört belőlem a röhögés. Nem hiszem el! Viszont remélem ha idővel valamennyire tudatom is képes lesz felfogni hatalmas köszönetet nyilvánítok minden picit eltévedt léleknek, akik képesek magukat túlrágni bizarr agyszüleményeimen. És itt az újabb! Jó olvasást és igyekezzetek ömlengésemen túltenni, néha csak így jön, el kell nézni. :D
Mellékesen kötelezőnek érzem hozzábiggyeszteni, hogy egyáltalán nem tartozik kedvenc fejezeteim közé, sőt... Viszont remélhetőleg a következőt úgy-ahogy elfogadhatóra igyekszem megírni. (:

http://data.whicdn.com/images/57815936/68554_637622022930586_732794668_n_large.jpg

Csak önmagam megérvelését folytatom szüntelenül. Rácáfolok alapvető tényekre, magamtól könyörgök ki döntéseket. Néha észvesztően fog karjaiba egy gondolat, melyet nehezen tudok elrúgni magamtól : egy sziget vagyok, két tenger súrolja befolyásolható partjaimat és a sós víz szinte marja bizonytalanságot tükröző homokszemeimet. Egy kérdés marad hát : Melyik félre is kéne szakadnom?
Mert bár egy helyes, ám kockázatos út van, viszont a régen kitaposott is túl kecsegtetően figyel árgus szemeivel.
Az erkélyen állva hagytam, hogy a késő esti nyári szellő játsszon el hajammal és minden figyelmemet az éppen vadul tüdőmet szennyező nikotinra szenteltem. Folyamatosan sajgó hátamról tudomást sem véve, szépen lassan fújtam ki a füstöt, hagytam megnyugtatólag szétkúszni a levegőben, majd egy jól időzített lendülettel párolgott el a sötét éjszakában. Újabb szívás és a szempillantás alatt szétfoszlott emóció, melyben bizsergető érzés telepedik lélegző szervemre, majd problémáim is szertekúsznak vele. De amint a mámor kecsegtető gondolata veszni látszik, életem zavaró tényezői is gúnyos vigyorral kerítenek maguk alá, és a számtalan kérdés sem restellik úr lenni bennem. Mély bűntudattal nyomtam el a csíkot a piciny erkélyt szegélyező korláton, hogy immáron duplán szegtem meg napi 1-2 szál elfogyasztását, ugyanis ez a 4 egymás után kezdi az óvó-védő szülők rémképeit elmémbe visszaszőni a rögeszmévé vált mondatot : A nikotin öl.
Az események kellő lassúsággal kúsztak vissza fejembe. A sort Tansyék riadt és az égvilágon minden fonalat rég elvesztett képe vezette. Ahogy Lenahék felpattanva néztek rájuk, friss vérrel körülvett szájakkal, és az ominózus beszélgetéskezdeményezés. Az abszurdum határait rég elhagyva, ültek le Brooklyni barátaim egy-egy fotelre, és félig rémült - félig semmit nem értő tekintettel ostromolták a kanapén elhelyezkedő, ki tudja mióta eszméletlen falfehér Katiet. Végül pedig két - eredetileg a sokkhatást feloldó szándékkal kézbesített - pohár víz, aminek megivása után a gyengéd álom sem restellte őket megtalálni.
Hatalmas bűntudat ide vagy oda, cselekedni kellett és ha az perpillanat az időnyerésben teljesült ki, nem tehettem ellene semmit. A titok titok, a régi barátság régi barátság, de képzeletbeli súlyosság mérlegem felmondva régen oly hűségesen teljesített szolgálatait, kétségek hadait maga után hagyva, egyetlen választásom volt : A szükség mihamarabbi menekülő utat követelt magának, és úgy látszik meg is kapta.
***
Öngyújtómag zsebre vágva, meneteltem vissza Lenah sötét kék falú szobáján keresztül, a termetes folyóson átgázolva és a lépcsőt átszelve a nappaliba. Az ott tengődő helyzetet egyszerűen, de frappánsan lehet leírni. A vendégszobából egyenletes horkolások hallatszottak, bizonyára oda lettek száműzve álmaikba elmerült barátaim, a kanapén viszont Katie pislogott immáron éberen nagyokat, kezében egy frissen gőzölgő bögrével. A mosolygó lány mellett, jobbról Jonathan, balról pedig Adam ücsörgött, egyik fotelt pedig Vicky foglalta el. Jake bizonytalanul tekintgetett körbe, a másik bőrfotelt uralva, Daphne pedig idegesen járkált fel-alá, telefonját folytonosan füléhez emelve.  Lenah éppen akkor rohant kifele a konyha mellett elhelyezkedő kamrából, egy érdekes nyakláncot kezében szorongatva.
- Lucie, innen érzem, mennyit szívtál te? - kérdezte összeráncolt szemöldökökkel Jonathan.
- Eleget - feleltem vállat vonva és unottan lépkedtem felé, majd szépen egyszer a karfán helyet foglalva, mind az előttünk megállt Lenah felé fordítottuk fejünket.
- Végre, megtaláltam! - jelentette ki lelkesen. - Áh, Lucie, itt is vagy - nézett rám. - Ezt vedd fel kérlek - nyújtotta oda a láncot.
- Ööö... Miért is? - érkezett rá tőlem is a válasz.
- Oké, ne ijedjen meg senki de - fordult a társaság többi tagja felé is - Dean egyik bűvölő ismerőse fog idejönni. Ki kell törölni Tansy és Tom emlékeit, olyasvalamit láttak amit egyáltalán nem szabadott volna. Lucie viszont már majdnem megölte Taylort, aki szintén bűvölő, így félünk Kiara láttára is ereje fogja maga alá keríteni és teljes mértékben el akarjuk kerülni, hogy bármi baja essen. Ő a legközelebbi, aki képes eltávolítani pár emléket, csúnyán ráfáznánk ha kockáztatnánk bármit is. Ez a nyaklánc pedig - mutatott a bal kezében szorongatott darabra - arra az időre, amiben a nyakában lóg képes minden erejét kordában tartani. Vagyis reméljük nem fog a túlzott erősséged kifogni rajta, anno Leiláé volt, működnie kell.
- Aha - akasztottam fel halálfejes medálom mellé a vékony bőrláncon logó aprócska rózsát.
- Cica, reakciód túl mélyen teljesült ki, máskor igyekezd magad visszafogni - jegyezte meg ironikusan Adam utalva tömör válaszomra, felhúzva zöld kockás ingének ujját, mely tökéletes összhangban volt élénk vörös tincseivel.
- Kandúrkám, e drasztikus pillanatot is csak túlságosan fénylő humorod menti meg. - Ha már szarkazmus, csináljuk rendesen.
- Ciculim, a te dohányszagod csak még jobban lelombozza. Kell ide egy pár komikus megjegyzés.
- De a poén pontos fogalmát sem ártana néha magadban csiszolni. Ez kegyetlenül pocsék.
- Iparkodok majd a javulásra, ígérem, Cica.
A kínos csendet végül a hosszan kitartott ásításom szakította félbe, majd az utána keletkezett könnyekkel szemeimben dőltem a mellettem ücsörgő Jonathan vállára. Kétségtelen, hogy lassan elég későre járt, így elképzelhetően a társaság bármelyik tagjának akadt jobb dolga is mint egy idétlen titkot kézzel-foggal védeni. Abba belegondolni, hogy eddig jómagam is csak zömében ismerem a történetet - és annak a fele sem jutott el teljes mértékben tudatomig - elég bizarr volt. A többiek viszont anyai/apai ösztöneiket előhúzva védték magát a rideg igazságot, a természetfelettiek csekély létezésének titkát két nekem igen számító ember elől, és a kérdés, hogy vajon miért, teljesen csak most kezdett leesni. És sajnos ezúttal véleményemnek hangot kellett adnom.
- Minek védeni az egészet két ember elől? - tekintgettem a többiekre, legfőképpen Daphnere, aki teljesen éberen egy Sudokut fejtett buzgón. Ahhoz képest, hogy Jake már egy ideje rezzenéstelenül bámulta az üvegasztalt - bizonyára nyitott szemmel aludt -, Vicky már a kezét se vette le szájáról, így non-stop takarva ásításrohamait, én pedig furcsamód merengésem közepette immáron a karfa és Jonathan közé passzíroztam be fáradt mindenségemet, az utóbbi, aki vígan dőlt Katienek, ki a kanapén elhelyezkedő dominósort egy szép Adamen való elterüléssel taglózta meg, megjegyezve, hogy az ír fiú már régen vígan álom országban időzött, igen, tényleg Daphne volt mindenki közül a legéberebb.
- Mert ha közülünk valaki szerettei megtudják bárki más ugyanolyan joggal mondhatja el az övéinek. Ha pedig egyet nem tántorít el az ötlet, a többiek folytatják és így a titkot megőrző halandók száma is népesen fog gyarapodni. Egy titok pedig 600 millió hordozóval nem az igazi - motyogta melankolikusan maga elé meredve Jake.
- És pont Tansy és Tom jelentene veszélyt? - kérdeztem összeráncolt szemöldökökkel.
- Mindnyájunknak van legalább 3 ember, akikről szeretnénk vagy szerettük volna, hogy tudja. Lehet te veheted félvállról a dolgokat, mert a rideg részéről fogalmad sincs, de mi nem. Így is bujkálunk a Rend elől, megvannak a magunk bajai, egyszerűen nem élhetünk kislányos naivitással és kiabálhatjuk ki az egészet fűnek-fának - felelte komoran és addigi zavarodottsága elveszni látszott. Egy viszont biztos volt, elég kényes területre tapintottam rá.
- Akkor világosítsatok fel - pattantam fel és a többiek szeméből is az álmosság szinte egyszerre repült ki hirtelen mozdulatomra. - Elvégre eddig jó kevés információval lettem gazdagabb. Amiket megjegyezném ti vágtatok hozzám tárgyilagosan - kulcsoltam össze karjaimat határozottan válaszra várva.Úgy volt a titkolózásnak pár napja vége lett. Elég ideje vagyok itt és ha tényleg ennyire kulcsfontosságú személynek "tisztelnek", mégis mi a fenéért nem kaphatok válaszokat?
- Lucie... Nemrég mondjuk, mindenbe bele leszel avatva, szép lassan, várd ki. De most hagyd ezt a zavaró tényezőt helyrehozni - állt fel diplomatikusan Daphne, megpróbálva erősen állni villámokat szúró tekintetemet.
- És akkor most ezzel lerendezettnek veszitek az ügyet? Mégis mi a... - kezdtem volna bele mondandómba, de ingerült hangvételembe egy bájos köszönés szakította félbe. Szinte mindenki egy emberként kapta a hangra az ajtó irányába a fejét és a bizonyára engem félbeszakító vörös lány látványt kaptuk eredménynek. A farmer szoknyába, hozzáillő dzsekibe burkolózott, zöld pólóján álomfogó nyaklánccal megtoldott vörös loknis 20as éveiben járható lány mögött Dean rajzolódott ki és Lenah reakciója sem teljesedett ki emberöltőkben.
- Hallelujah! Mi tartott ennyi ideig? - vonta kérdőre szinte azonnal árgus szemekkel démon apját, de ő csak lazán legyintett.
- Te bizonyára az Aylworth deszcendens lehetsz - lépett felém az előbb berontó egyed és tekintete azonnal megállapodott nyakláncomon. - Kiara vagyok, - nyújtotta felém széles mosollyal egyik kezét, de kigömbölyödő szemeim láttán vissza is húzta. - a bűvölő. Az én jelenlétem miatt fordulhattál ki elméletileg magadból. Határtalan utálatod Taylor ellen, amit amúgy teljesen meg is értek, rám is kiterjed, de a személyességet félretéve, az összes többi velem megegyező fajbelit megvet az erőd. Jó erős fából faraghattak ha a rózsa ereje is nehezen tud kifogni rajtad. Hiába a Bogdanskii és az Aylworth vér közösülése nem sülhetett el balul - nevetett fel jóízűen.
- Biztos.
- Na de hol van a bűvölendő alany? - pillantgatott körbe várakozóan, míg végül az addig ajtófélfának támaszkodott Dean meg nem indult Tansyék szobája irányába és követte készségesen. Az álmosság már nem nagyon látszott meg senki szemeiben sem, ösztönösen mind a vendégszobába tömörültek. Utolsóként Jonathan tápászkodott fel a kanapéról, de a tömeg követése helyett inkább engem karolt át félvállal és puszilt bele hajamba.
- Őrült dolog ez a természetfeletti és annál őrültebb az egész titok maga. Addig örülj míg bárkit meg tudsz ettől kímélni, de legfőképp magadat, hogy keveset tudsz - motyogta, némi megértéssel, majd mikor felnéztem rá csak villantott egy biztató jellegű mosolyt és engem magával víve menetelt közelebbről szemügyre venni a "bűvölést".
A szobába beérve, öleléséből most se szabadulva álltunk meg az ajtónál és barátaink példáját követve mind kíváncsian figyeltük, ahogy Kiara ül szemben az ágyon a két Brooklynival. Szemében Deanében keletkezett hasonló vörös fénycsáva futott végig és lassan, ügyelve az artikulálásra beszélt kettejükhöz.
- Tansy Robinson és Tom Smith, mostantól az én szavaim számotokra parancs, amit mondok szent és úgy is történt - várta meg mire széles mosollyal bólogatnak és folytatta. - Ma teljesen átlagos, hétköznapi dolgokat éltetek át. E ház belépéséig pedig mindenre ugyanúgy emlékeztek, viszont onnantól gyökeresen máshogy fog mostantól rémleni. Bejöttetek, megláttátok Lenaht és Katiet tévézés közben palacsintát eszegetni, Tom pedig annyira megkívánta így csatlakoztatok hozzájuk, Lucievel és Jonathannel. Itt következik pár humoros Family Guy rész, pár egymást szívató poén és az elmaradhatatlan sörözés. Időközben Lenah elmegy aludni, Dean pedig hazaérkezik és Katievel ők is elvonulnak, így maradtok csak négyen. Az alkohol kezdi megtenni a hatását és a sorozat részei is kezdenek összefolyni, ti pedig szépen egymásba gabalyodtok. A helyzet kezd egyre erotikusabba fejlődni, csókolózva bementek a vendégszobába, érintéseitek, tapintásokat jól megjegyezve, és kezdetét veheti életetek egyik legjobb szeretkezése. A külvilág régen nem számít, csak ti ketten és a szex. Egyik legjobb éjszakátok, egymást átkarolva is alszotok el - húzza el tőmondatai közben száját, majd egy szuszra folytatja is. - Most viszont szépen visszamentek aludni, ezt a beszélgetést és a mi jelenlétünket elfeledve, csak a mondandómat vésitek eszetekbe - fejezte be ezzel is, és addig szemében terpeszkedő szikra hamar el is illant. De mi sem időztünk többet ott, a társaság apraja-nagyja egyenletesen szállingózott ki a helyiségből.
Pár elköszönés letudása után (Jonathan, Adam, Vicky, Jake és Daphne semmiképp sem maradt tovább), megtoldva egy kiadós késő éjjeli meleg zuhannyal én is nyugodtan hajthattam le fejemet a teljesen tiszta párnára, Deanék felső emeleti vendégszobájában, vagy nemes egyszerűséggel egy ideje saját szobámként emlegetve. Egy mondatfoszlány lebegett egyedül, és nem hagyta nyugton amúgy is zavart gondolatmenetemet : Tansyék holnapután bizony távoznak. Picit túl sok információt magában takarva, Tom rendőrségi aktájában megbújnak kisebb-nagyobb kivetnivalók, de Tansyé sem üres (de ha már itt tartunk, az enyém sem kifejezetten a legtisztább), így ha vasárnapra hívják be tanúként vallomást adni egy ruhabolti lopásról, nekik bizony meg kell jelenni, ehhez pedig elengedhetetlen a szombati innen való távozás.
Itt ragadva Reycallban pedig én sem tudok sokat tenni, engednem kell. Hétfőtől a suli is előszeretettel boldogítja fejünket, a sok fedetlen, de mégis ismeretlen titok pedig szüntelenül lebeg előttem, nincs más választásom : hagyom a sodródó eseményárt magával ragadni, tetőtől talpig kiforgatni. Bár ugyan ez perpillanat álom képében úszott fejemre, majd vett ringató karjai közé és hagyott végül elszenderedni.

Monoton léptekkel menetelek végig az erdei ösvényen, az éj leple alatt. Hátamon felemelő bizsergető érzés tudat magáról, és félve odapillantva hatalmas fekete szárnyréteg tárul szemeim elé. Lesokkolva a látványtól próbálok hátranyúlni és hozzáérni a fekete tolláradathoz. Nagy nehezen elérve őket, tapintásuk simaságába és a dússáguk enyhén beleremegek. Ez gyönyörű.
- Én vagyok az, Lucie - jelenik meg egy árny előttem, a fákkal szegélyezett egyenes keskeny ösvényen. Az illető lebegéséből és arcától kezdve egész testét eltakaró fekete, hosszú lepléből azonnal kikövetkezem ki az.
- Leila - mosolygok rá és örömöm szárnyaim és térdemig érő fekete szatén ruhám meg-megrebbenésében teljesül ki.
 - Ha tudnálak most megölnélek - szikrázik az öröm hangjából. - Gyönyörűek a szárnyaid, remélem majd egyszer tényleg így fognak pompázni - sóhajt fel.
- A tieid milyenek? - kérdezem kedvesen. Hiába, ritkán beszél az ember elhunyt mutáns nővérével álmában.
- Sosem voltak. Mutánsnak nincsenek - sóhajt fel kellő megbánással hangjában.
- Bocsáss meg, én nem úgy értettem - csuklik el a hangom azonnali megbánással.
- Nem, persze, megértelek - igyekszik vigasztalni, de valahol mélyen tényleg tudom rosszul esik neki hallani. Nem egészen amit én mondtam, egyszerűen a tökéletlen élete. Neki sohasem adattatot meg a halhatatlanság vagy egyáltalán a repülés bármely élménye. Engem pedig mindez tárt karokkal vár, de folyamatosan a múltammal vacillálok... 
- Nem állsz döntés előtt - jelenti ki kedves hangnemben, mintha tökéletesen átlátna rajtam és zavaros gondolatmenetem legnagyobb dilemmájáról is pontos tudomást szerzett volna, majd rögtön folytatja is. - Ami egyszer megtörtént, az a múlt, nem tagadhatod le, de vissza sem sírhatod, a jövő viszont tárt karokkal vár. Csak rajtad áll még sokáig emészted magad és azután határozod el, hogy saját magadra koncentrálj, vagy fókuszálhatsz azonnal arra ami vár, ügyesen zsonglőrködve régi életeddel. 
- De azt mondtad nem döntés, mégis rajtam áll - értetlenkedek. 
- Ideiglenesen mindig választhatsz. Futhatsz őrülten az elől aki vagy, félretéve a természetfeletti éned és nyugodtan meg is próbálhatsz az a különc Brooklyni lány lenni, aki voltál. De ha most nem is, idővel csak még fájdalmasabb lesz átállni.
- És te tudod hogy döntök? 
- Ahogy mindenki. Köztük anya is, sőt ha apa jelenleg olyan állapotban lenne, szerintem még ő is - jelenti ki természetesen, de én kijelentésétől csak fájdalmat érzek. Hirtelen a felismerés, hogy nekem lehetne családom is. Lehetne igaz apa és anya hívás, sőt normál körülmények között nővérem is lenne. De valaki csaknem akar egy kis normalistást csempészni életembe, ezt is túl kell komplikálni. 
- Bűntudatom van apánk miatt - jegyzem meg halkan. Suttogásom lassan terjed szét az esti csípős levegőben és ki is kéri idejét Leila füleibe jutása előtt, de mikor leapad kellő hatásszünetet kíván magának.
- Nem tehetsz semmit - szólal meg hosszas szünet után. - Fogva tartják egy olyan világba, ahol nemhogy nem szabadna, nehezen tehetnéd be a lábad. A számtalan párhuzamos univerzum eldugott zugaiban tartja celláit a Rend. Hiába keresed, nem találod. És ezt Deanék is jól tudják. Viszont remény mindig van, csak ki kell várni. Az Ördög kapuja sem rögtöni vész, egy ideje susognak az árnyak. Mindenkinek fáj, de hidd el, csak idő kérdése. Egyet viszont véss az agyadba. Nem tehetnél semmit - kapcsolt szelídebb hangnemre, de hirtelen nemcsak szavai nyugalmat sugárzásától könnyebbültem meg. Végre megkaptam, amire annyira vágytam. A bennem tátongó űr lassan kezdett befalazódni, de mindez csak pár válasz erejéből. Na és mi lenne ha az egész történetet kiterítené elém valaki?


Newer Post
Older Post